دانستنی

پک هدیه نوروزی

هدیه عید نوروز زعفران بینا

هدیه دادن به افراد، کارمندان، زنان، مردان، عروس و غیره از عواملی هست که علاوه بر ایجاد حس خوب در بین افراد و تقویت محبت باعث ایجاد انگیزه در فرد هدیه گیرنده و محرکی برای پیشبرد اهداف میباشد.
هدیه دادن میتواند به بهانه های مختلفی انجام شود که یکی از این بهانه ها میتواند هدیه دادن در مناسبت های مختلف باشد.
این مناسبت می تواند یک مناسبت عمومی مانند هدیه نوروزی و هدیه مناسب عید نوروز یا هدیه شب چله و هدیه مناسب شب یلدا باشد که در تاریخی مشخص و ثابت برای کل افراد است و یا یک مناسبت خصوصی مانند هدیه تولد و یا هدیه سالروز ازدواج و امثالهم باشد.
در این مطلب از مجله فروشگاه اینترنتی زعفران بینا با پک هدیه نوروزی، ویژگی بهترین پک هدیه نوروزی همچنین اهداف و مزایای هدیه عید نوروز برای سازمان ها را بررسی میکنیم.

مطلب پیشنهادی

هدیه مناسب روز زن برای کارمندان

نوروز چیست؟

نوروز در لغت به معنای روز نو بوده که در کشورمان ایران این روز به عنوان اولین روز سال (1 فروردین) یاد میشود و آغاز فصل بهار است.
جالب است بدانید که نوروز یک روز بین المللی است که در  ۸ مهر ۱۳۸۸ (2009)  به عنوان یک سنت فرهنگی که توسط مردم زیادی گرامی داشته مییشود، سازمان علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) در فهرست میراث فرهنگی جهان ثبت کرده است.
عید نوروز نه تنها در ایران که بیش از 300 میلیون نفر در سراسر جهان این روز را جشن مییگیرند.
اما آداب‌ورسوم و نحوه جشن گرفتن نوروز در هر کدام از این کشورها، جذابیت خاص خودش را دارد.
کشورهای اطراف دریای سیاه، آسیای مرکزی، قفقاز و خاورمیانه از جمله: آذربایجان، آلبانی، جمهوری مقدونیه، یوگسلاوی، هند، قزاقستان، تاجیکستان، ترکیه و ترکمنستان از مناطقی هستند که به شیوه خاص خود عید نوروز را گرامی میدارند.

فلسفه هدیه دادن در نوروز

یکی از آداب و رسوم و سنت های پسندیده در نوروز همین عیدی دادن و هدیه دادن می باشد که در مورد فلسفه و ریشه عیدی و هدیه دادن در سال نو و نوروز روایت های مختلفی آورده شده که یکی از آن های این است که دو مورد از آن ها را در ادامه بررسی میکنیم.

  1. ابوريحان بيروني در كتاب آثار الباقيه درباره ريشه تاريخي اين سنت زيبا مي نويسد:
    «چون سليمان بن داود(ع) انگشتر خويش را گم كرد، سلطنت از دست او بيرون رفت، ولي پس از چهل روز بار ديگر انگشتر خود را بيافت و پادشاهي و فرماندهي بر او برگشت و مرغان بر دور او گرد آمدند.
    ايرانيان گفتند نوروز آمد؛ يعني روزي تازه بيامد و سليمان باد را امر كرد كه او را حمل كند و پرستويي در پيش روي او پيدا شد كه مي گفت: اي پادشاه! مرا آشيانه اي است كه چند تخم در آن است.
    از آن سوتر برو كه آشيان مرا درهم مشكني.
    پس سليمان راه خود را كج كرد و چون از تخت خود كه بر باد حركت مي كرد، فرود آمد،
    پرستو با منقار خويش قدري آب آورد و بر روي سليمان پاشيد و يك ران ملخ نيز هديه آورد و از اينجاست كه مردم در نوروز به يكديگر آب مي پاشند و پيشكشي ها و هديه ها به نزد همديگر مي برند.»
  2. ابوريحان بيروني درباره تاريخچه سنت هديه دادن در روز نوروز، قول ديگري را نيز نقل كرده است.
    وي مي نويسد: «نيشكر در كشور ايران، روز نوروز يافت شد و پيش از اين كسي آن را نمي شناخت و نمي دانست كه چيست و خود جمشيد روزي ني اي را ديد كه كمي از آب هاي درون آن به بيرون تراوش كرده است و چون ديد كه آن شيرين است، امر كرد كه آب اين ني را بيرون آورند و از آن شكر ساختند و از راه تبرك به آن، مردم براي يكديگر شكر هديه فرستادند و بدين گونه، هديه دادن مرسوم گرديد».

چرا از هدایای تبلیغاتی نوروزی استفاده میکنیم؟

سرمایه اصلی هر سازمان و شرکتی منابع انسانی آن است و ایجاد حس خوب برای افراد سازمان و منابع انسانی از وظایف اصلی مدیرانی که میخواهند پیشرفت سازمان و شرکت خود و انجام هرچه بهتر فعالیت ها را ببینند است.
این هدیه ها علاوه بر اینکه حس دیده شدن و قدردانی به کارمندان میدهد میتواند مشوق و انگیزه بخش برای انجام هرچه بهتر فعالیت های کارمندان بشود.

موضوع دیگری که باعث میشود هدایای تبلیغاتی نوروزی را مهم بدانیم دیده شدن، تکرار و در ذهن نقش بستن برند شما و شعار های سازمان و شرکت شما می باشد.
از آنجایی که عید نوروز متعلق به تمام اقشار جامعه است، فرصت خوبی برای شماست تا با در نظر گرفتن سلایق مختلف، هدیه‌ ای انتخاب کنید که اکثریت مردم به آن علاقه داشته و از آن استفاده میکنند و از مزایای خرید هدیه عید نوروز برای سازمان ها و شرکت ها بهره مند بشوید.

از دلایل اهمیت هدایای تبلیغاتی نوروزی میتوان به موارد زیر اشاره کرد

هدایای تبلیغاتی روشی مقرون به صرفه برای تبلیغات برند

شما با اهدای یک هدیه تبلیغاتی فاخر و مناسب مانند جعبه هدیه زعفران بینا نه تنها به شخص هدیه گیرنده بلکه به تمام افرادی که آن شخص هدیه را به آن ها نشان میدهد و در معرض دید هستند برند خود را معرفی کرده اید و این افراد میتوانند طیف وسیعی باشند که شما فقط با پرداخت هزینه یک هدیه تبلیغاتی از این تاثیر گسترده بهره مند شده اید.

هدایای تبلیغاتی به دست مخاطبان هدف شما میرسند

زمانی که شما هدیه تبلیغاتی خود را به کارمندان یا مهمانان سازمان و یا شرکت خود تقدیم میکنید در حقیقت شخصی را مورد هدف قرار داده اید که مخاطب برند و خدمات و یا کالای شما می باشد و می تواند به عنوان مشتری کالا یا خدمات شما سازمان و یا شرکتتان را منتفع سازد.

هدایای تبلیغاتی یک شیوه تبلیغاتی ماندگار هستند

هدایای تبلیغاتی به دلیل فیزیکی و قابل لمس بودن و همچنین اگر به گونه ای انتخاب شوند که کاربردی باشند یک شیوه تبلیغاتی ماندگار در دراز مدت محسوب می شوند و تکرار این کاربردی بودن میتواند یک نقش ماندگار و ریشه ای در ذهن مخاطب فراهم کند که در نهایت به خرید و کسب سود از ارائه کالا و یا خدمات توسط شما منتهی میشود.

هنگام خرید هدیه سازمانی نوروز به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگام خرید هر کالایی نیاز است به نکاتی توجه کرد تا گزینه مناسبی برای خرید انتخاب شود زیرا مانع هدر رفت منابع بشویم و هم اینکه هدف از خرید به درستی تحقق پیدا کند.
با توجه به اهمیتی که برای خرید هدایای نوروزی ذکر شد لزوم رعایت نکات و دقت عمل در انتخاب هدیه را بالا می برد تا بهترین بازخورد را از شخص هدیه گیرنده بتوانید دریافت کنید.

به طور کلی برای خرید هدیه سال نو سازمانی بهتر است به این نکات توجه کنید.

  • هدیه عید نوروز سازمان شما کاربردی باشد.
  • هدیه سال نو سازمان شما با توجه به مقام، جنسیت، سن و بقیه موارد شخصی سازی شده باشد.
  • پک هدیه نوروزی سازمان شما فاخر باشد و جایگاه برند شما را حفظ کند.

بهترین هدیه نوروز برای خانم ها چیست؟

برای خرید هدیه سال نو برای خانم ها لازم است دقت ویژه ای داشته باشید و این خرید را با حوصله و توجه زیادی انجام دهید زیرا که سلیقه و ظرافتی که به خرج میدهید و توجه به نیاز ها و سلایق شخص هدیه گیرنده که انجام میدهید جایگاه ویژه ای دارد.

  • زیورآلات برای کادوی عید نوروز به تازه عروس ها انتخاب خوبی محسوب میشوند.
  • لوازم آرایشی و بهداشتی گزینه مناسبی برای هدیه سال نو هستند.
  • باکس گل یا گلدان گل های طبیعی و دکوریجات برای کادو به خانم ها در نوروز میتواند مناسب باشد.
  • روسری و شال و به طور کلی پوشاک و اکسسوری هدیه ای مناسب برای کادوی عید نوروز به خانم ها است.

چه هدیه ای برای سال نو آقایان مناسب است؟

عید نوروز بهانه بسیار خوبی برای هدیه دادن به آقایان می باشد و از زحمات و خدمات آن ها قدر دانی کرد.

  • وسایل و تجهیزات الکترونیکی مانند ساعت هوشمند، پاوربانک، کنسول بازی، هدفون و این قبیل موارد از پیشنهاد های جذاب هدیه به آقایان میتواند باشد.
  • ماشین اصلاح و لوازم بهداشتی مانند مسواک برقی گزینه خوبی برای هدیه دادن است.
  • کیف پول و کمربند و همچنین پوشاک و اکسسوری های چرم و ساعت انتخاب فوقالعاده ای برای هدیه به آقایان میتواند باشد.

پک هدیه نوروزی زعفران بینا

منابع انسانی هر سازمان از سرمایه های اصلی آن سازمان و یا شرکت محسوب می شوند و هدیه دادن به منابع انسانی به جهت قدر دانی از زحمات پرسنل سازمان موضوع بسیار مهمی است.
بهترین هدیه عید نوروز برای کارمندان شما با توجه به بودجه، ماهیت کار و برند شما و همچنین شخصی که قرار است هدیه را دریافت کند میتواند متفاوت باشد و این انتخاب شماست که هدیه عید نوروز لوکس انتخاب کنید یا هدیه عید نوروز با قیمت متوسط، ولی موضوعی که اهمیت دارد فاخر و کاربردی بودن هدیه و اصالت آن است که مهم بودن جایگاه کارمندان سازمانتان در دیگاه شما را بتواند منتقل کند.

زعفران بینا پک های هدیه سازمانی و جعبه هدیه های نوروزی متنوع و فاخری که حاوی زعفران اصیل ایرانی است را جهت خرید شما عزیزان عرضه کرده است که میتوانید از سراسر کشور ثبت سفارش کرده و به راحتی درب منزل تحویل بگیرید.
قیمت محصولات به دلیل عرضه مستقیم و بدون واسطه کاملا رقابتی بوده و کیفیت و مرغوبیت کالا بی نظیر می باشد.

خرید هدیه نوروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *