دانستنی

بهترین هدیه برای روز کارگر چیست؟

هدیه مناسب روز کارگر زعفران بینا

روز جهانی کارگر یا روز کارگر به مناسبت نخستین اعتراضات کارگران آمریکایی در روز اول ماه مه (may) سال 1886 است که فراخوان اعتصاب سراسری سر دادند و خواسته آنها تقلیل ساعت کاری از 14 ساعت به 8 ساعت بود.
هر ساله در این روز برای گرامیداشت جایگاه ویژه کارگران سخت‎‌کوش و بلند همت که در به حرکت درآوردن چرخ‌ های رشد، توسعه و بالندگی کشور ها، سهمی ارزشمند و انکارناپذیر دارند و همچنین تجلیل از حقوق کارگران و بهبود شرایط کاری آنها مراسم ویژه ای برگزار می شود و از کارگران به نوبه ای تجلیل میشود.
در این مقاله از زعفران بینا به بررسی هدیه مناسب روز کارگر و پاسخ سوال بهترین هدیه برای روز کارگر چیست می پردازیم.

کار به عنوان یک ارزش

ارزش های زندگی باورهای اصلی ما انسان‌ ها هستند که رفتارها و اهدافمان را هدایت و به ما کمک می‌کنند تا موفقیت کلی خود را در زندگی بسنجیم.
کار کردن به این جهت به شخص احساس استقلال، آزادی عمل و مفید بودن میدهد و می تواند زمینه ساز توسعه فردی بشود و همچنین زمینه ساز حضور و مشارکت اجتماعی فرد است به عنوان یک ارزش قلمداد میشود.

به عبارتی معنی کار برای انسان صرفا کسب منافع مالی نبوده و زمینه شکل گیری هویت فرد میتواند باشد.

با ارزش دانستن کارگر

نگاه به کارگر باید نگاهی قدرشناسانه باشد. نگاهی ارزشمدارانه؛ کارگر و کارفرما دو بال توسعه صنعت و جامعه هستند و هر دو نیاز قطعی یک جامعه طالب پیشرفت هستند.
بهترین راه برای پیشبرد موفق یک سازمان، شاد نگه داشتن کارگران می باشد.
ساختن فضای کاری مثبت و جذاب، تأثیر مستقیمی بر ایجاد حس خوب و همچنین شادی کارگران و در نتیجه انتقال حس با ارزش بودن در کارگران دارد.

طبق مطالعه گسترده ای که در دانشگاه وارویک در سال ۲۰۱۵ انجام شد، ثابت شد که افزایش شادی با بهره‌وری بیشتر ارتباط مستقیم دارد.
به شکلی که کارگران و  کارمندان شاد حدود ۱۲ درصد خروجی بیشتری نسبت به افراد ناراضی دارند.

زمانی که شخصی احساس کند به‌عنوان یکی از اعضای تیم ارزش بالایی دارد، با انرژی بیشتری به کارش می پردازد.
نکته ای که لازم است بدانید این است که ۷۹ درصد از کسانی که شغلشان را ترک کردند به این دلیل بود که به‌اندازه کافی احساس قدردانی نمی‌کردند.
هنگامی که شخصی حس کنند رفاهشان در اولویت است، احساس وفاداری بیشتری نسبت به تیم می‌کند و در نتیجه بهترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد.

مطلب پیشنهادی

آشنایی با انواع جعبه هدیه زعفران

هدیه روز کارگر

یکی از موارد یکه باعث می شود کارگر احساس با ارزش بودن پیدا میکند و کارگر را متوجه دغدغه مندی کارفرما نسبت به در اولویت بودن رفاه کارگر میکند دادن هدیه و تقدیر و احترام از کارگران می باشد.

این هدایا می تواند در مناسبت های مختلف مانند هدایای نوروزی و یا هدیه شب یلدا تقدیم شوند که یکی از مناسبت های بسیار مناسب جهت تقدیم این هدایا به کارگران، روز کارگر می باشد.
کارفرما می تواند با بررسی ایده های خلاقانه برای هدایای روز کارگر و انتخاب هدیه هایی که کارگران از آنها استقبال می کنند موجب ایجاد حس خوب و وفاداری در کارگران خود بشود و از مزایای ارائه هدایای روز کارگر بهره مند بشود.

هدیه روز کارگر

هدیه دادن به کارگران چه تاثیری بر فرد و سازمان دارد؟

سرمایه اساسی هر مجموعه ای در پی ارائه خدمات و یا کالا است منابع انسانی آن سازمان و یا شرکت می باشد و تلاش برای ایجاد احساس رضایت و حفظ این منابع انسانی از مهم ترین استراتژی ها جهت رسیدن به اهداف رشد و توسعه سازمان و شرکت می باشد.
همین موضوع موجب شده که در هر مجموعه ای بخشی به جهت ایجاد رفاه منابع انسانی آن مجموعه در نظر گرفته بشود.

یکی از عوامل ایجاد احساس رفاه و عامل تقویت روحیه وفاداری و تقویت عملکرد کارگران یک مجموعه دریافت هدیه کارگران از کارفرماها می باشد.
در واقع این هدیه برای کارفرماها و کارگران یک برد دو طرفه محسوب میشود.

شما با تقدیم هدیه سازمانی مناسب به کارگران خود باعث ایجاد احساس عضوی از یک خانواده بزرگ شرکت بودن در آنها میشوید و این احساس وفاداری و مالکیت در آنها موجب افزایش بهره وری و کسب سود بیشتر میشود.

چه مزایایی با ارائه هدایای روز کارگر برای سازمان وجود دارد؟

  • موجب می شود کارگران عملکرد بهتری داشته باشند و کار را به بهترین شکل ممکن انجام بدهند و عامل افزایش بهره وری و کسب سود بیشتر مجموعه میشود.
  • عامل تقویت میزان وفاداری کارگران نسبت به سازمان میشود و تعهد کارگران را افزایش می دهد.
  • موجب افزایش میل و رغبت کارگران شده و تمایل به ترک کار را در کارگران کاهش می دهد.
  • علاقه ذاتی انسان ها به مورد تحسین واقع شدن موجب می شود کارگران، کارهای خود را به گونه بهتری انجام بدهند تا بیشتر مورد تحسین واقع شوند.

چه نوع هدایایی برای کارگران مناسب هستند؟

شما در هنگام خرید هدیه روز کارگر لازم است به یک سری نکات توجه بفرمایید تا علاوه بر کاربردی و مناسب بودن هدیه شیوه ای برای تبلیغات برند خودتان و رسیدن به هدف اصلی هدیه دادن که همان ایجاد حس خوب و تاثیرگذاری در منابع انسانی سازمانتان هست بشود.

برای انتخاب هدیه مناسب روز کارگر و پاسخ سوال بهترین هدیه روز کارگر چیست لازم است به نکات زیر توجه کنید.

  • تعداد کارگران و منابع انسانی مجموعه شما چند نفر است و چه بودجه ای در نظر می گیرد.
  • جنسیت کارگران به چه صورت است و درصد این تنوع جنسیتی به چه میزان است.
  • هدف شما به عنوان کارفرما از هدیه ای که انتخاب میکنید چیست؟
  • از نظر شخصیت کارگران شما در چه نوع تیپ شخصیتی قرار میگیرند؟
  • کاربردی بودن هدیه ای که برای کارگران خود در نظر گرفته اید.
  • هدیه ای که برای کارگران خود در نظر گرفتید نشان دهنده هویت برند شما بوده و میتواند ابزاری جهت تبلیغات و معرفی مجموعه شما به دیگران باشد.

جعبه های هدیه زعفران بینا هدیه ای مناسب برای روز کارگر

با توجه به نکات گفته شده خرید هدیه روز کارگر و قدر دانی از منابع انسانی به عنوان اصلی ترین سرمایه سازمان و شرکت شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است و برای بهره مندی از مزایای ارائه این هدایای سازمانی در روز کارگر به گونه ای که در انتخاب این هدایا خلاقیت به خرج دهید و مورد استقبال کارگران قرار گیرد علاوه بر تاثیری که در عملکرد کارگران و در نتیجه بازدهی مجموعه شما دارد ابزاری قدرتمند جهت تقویت هویت برند شما و تبلیغات سازمان و شرکت شما میشود.

زعفران بینا با ارائه پک های هدیه زعفران متنوع خود این فرصت را فراهم کرده است که با توجه به نیاز شما از میان این تنوع قیمتی که عرضه شده است جعبه هدیه زعفران مناسب را انتخاب کرده و هدیه ای فاخر و اصیل با هویتی ایرانی تقدیم منابع انسانی سازمان و مجموعه خود کنید.

خرید هدیه روز کارگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *